W celu zapewnienia ciągłości działania Państwa firmy oferujemy serwis z natychmiastowym czasem reakcji.
W zależności od wybranej przez Państwa opcji suportowej awarie mogą być zgłaszane telefonicznie i/lub mailowo. Od momentu przyjęcia zgłoszenia pracownicy naszej firmy będą służyć swoją wiedzą i wsparciem w celu jak najszybszego usunięcia zaistniałej awarii.

Państwa problemy będą rozwiązywane w dwojaki sposób:
  • Po dokładnym zdiagnozowaniu problemu, nasz pracownik łączy się ze stanowiskiem z którego zgłoszono awarie i usuwa usterkę poprzez wcześniej zainstalowaną aplikację zdalnego pulpitu.
  • W przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia zaistniałej usterki, nasz pracownik stawia się pod wyznaczonym adresem w celu przeprowadzenia czynności przywracających prawidłowe działanie wadliwego urządzenia/programu.

Niezależnie od wybranej opcji serwisowej wszystkim naszym Klientom zapewniamy natychmiastowe wsparcie telefoniczne i zdalną obsługę awarii. Zgłoszenia wymagające osobistej wizyty naszego pracownika realizowane są zgodnie z warunkami podpisanej umowy.
Na życzenie, we wcześniej umówionych terminach, prowadzimy serwis oprogramowania: instalację nowych programów, utrzymanie oraz aktualizację wcześniej zainstalowanego oprogramowania na wyznaczonych stanowiskach roboczych i serwerach klienta.
Gwarantujemy pomoc podczas napraw gwarancyjnych sprzętu zakupionego u innych dostawców.